VIDEO: SIRKELTRENING // CIRCUIT TRAINING

Daaaa var det vell klart for tredje og siste treningsøkt med inspo fra PrehabTrening. Håper noen har fått testet noen av de to forrige. Hvis ikke finner du den første økta HER, og den andre HER.

Den siste økta er sirkeltrening, altså flere forskjellige øvelser etter hverandre, før en liten pause, også kjører gjennom en-to ganger til. Jeg liker godt å variere sånn av og til, så ting ikke blir så kjedelig. Denne økten krever litt utstyr, så sikkert fint å være på et treningssenter om man ikke har mye utstyr hjemme. Detaljer om økta under filmen.

SIRKELTRENING 

Trykk på øvelsen for å se forklaring 

Goblet squat    8stk

Renegade row   10 stk

Kettlebell swing*   12stk

Push ups i ringer/slynge   8stk.

Liggende roing i slynge   8stk.

Pallof press   8stk + 8sek hold

Stir the pot   8 til hver side

2-3 runder med 2 min pause mellom hver runde 

*Jeg hadde ikke kettlebells så gjorde ettbens glutebridge i stedet. 

Sjekk ut flere filmer på min youtubekanal HER. Og ja, det kommer mer mat og andre filmer også. Det er bare så mye lettere for meg å filme trening når jeg er alene på et treningsrom, enn å filme mens jeg lager mat på et kjøkken det det er folk hele tiden! That´s why 😉

FB Maren Aasen     IG maren_aasen    Snapchat mareneaa    YouTube Maren Aasen    Surf Kombucha


Third and last workout inspired of PrehabTrening. This one is a circuit training. Do all the exercices right after each other, before a two minutes break, and then do two or three more rounds. Add more weights if you want it more heavy. Still video only in Norwegian (let me know if you want english?), but you understand the exercises. Click on the exercises to see explanation (scroll up).

The first workout + a warm up you can see HERE, and the secound one HERE. 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *