Treningsfilm 2 / Training film 2

Watch in HD

For english scroll down

Program nr 2

  • Øvelse 1: beveg armene rundt i sirkel, uten å bevege på hofta! 5-10 runder en vei, så 5-10 runder den andre veien
  • Øvelse 2: 20 rep
  • Øvelse 3: 15-20 rep på hver side
  • Øvelse 4: 15-20 rep
  • Kjør øvelsene fortløpende uten pause
  • Ta 1-2 min pause etter en runde
  • Gjenta 3-6 runder alt etter hvor mange du klarer
  • Tilpass etter ditt utgangspunkt. Hvis du f.eks. vil ha det lettere; bruk lette eller ingen vekter, og gjenta 3 runder. Hvis du vil ha det tyngre, bruk tyngre vekter, og gjenta 6 runder.

All treningsinspirasjon er gjort i samarbeid med personlig trener Chris Andre Bernardino!

NÅ sier jeg takk for denne gang til norsk «sommer», og flyr til Portugal for å tilbringe resten av sommeren der med min kjære.


English 

 Program 2
 
 
  • Exercise 1: move your arms around in circles without moving the hips! 5-10 rounds one  way, then 5-10 rounds the other way
  • Exercise 2: 20 rep
  • Exercise 3: 15-20 rep on each side
  • Exercise 4: 15-20 rep
 
 
  • Do the exercises consecutively without paus
  • Take 1-2 min break after one round
  • Repeat 3-6 times depending on how many you can do 
  • Adjust to your level. For example, for easieruse light or no weights and repeat 3roundsFor the heavieruse heavier weights and repeat 6 rounds.

All training inspiration is done in collaboration with personal trainer Chris Andre Bernardino!

NOW I say thank you for this time to Norwegian «summer», and fly to Portugal to spend the rest of the summer there with my love. 

1 kommentar

  1. […] sjekk HER og HER for de andre to […]

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *